Zawieranie ubezpieczeń
Osoby odpowiedzialne za zarządzanie ubezpieczeniami w przedsiębiorstwie stawiane są ciągle pod presją związaną z redukcją kosztów, i dużym wyzwaniem intelektualnym, gdyż techniki stosowane w przy zakupie ubezpieczeń w przeszłości, które najczęściej bazowały na stworzeniu jak największej konkurencji wśród ubezpieczycieli lub pośredników ubezpieczeniowych mogą nie przynieść spodziewanego rezultatu. Często mogą uzyskać jedynie złudzenie dobrze wykonanego zadania, czyli umowę ubezpieczenia, która nie pokrywa zasadniczych ryzyk zgłaszanych do ubezpieczenia. W dziedzinie ubezpieczenia przedsiębiorstwa powinny uwzględnić specyficzne działania w procesie zawierania bądź odnowienia ubezpieczeń i wykorzystać pomoc brokera ubezpieczeniowego.
Oto realizowany przez nas zestaw podstawowych działań bazujących na polepszeniu informacji dotyczącej ubezpieczeń i ryzyka, wzmocnieniu pozycji negocjacyjnej oraz modyfikacji konstrukcji programu ubezpieczenia:
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji wszystkich posiadanych polis ubezpieczeniowych pozwala na ustalenie stanu faktycznego i stanowi podstawę do ewentualnej konstrukcji programu ubezpieczenia oraz osiągniecie oszczędności.
2. Informacja o przebiegu szkodowości stanowi podstawowe źródło oceny ryzyka przez ubezpieczyciela. Brak danych szkodowych, ich niekompletność lub niedokładny opis może uniemożliwić uzyskanie oferty ubezpieczenia lub prowadzić do podwyższenia składki.
3. Dokonanie analizy ryzyka pod kątem konstrukcji programu ubezpieczenia umożliwia określenie ryzyk, które charakteryzują się potencjałem spowodowania strat istotnych rozmiarów oraz takich, których wystąpienie z finansowego punktu widzenia nie będzie miało wpływu na działalność firmy.
Zgłoś nam potrzebę ubezpieczenia przez > FORMULARZ
Termin i miejsce naszego spotkania dostosujemy do Twoich potrzeb.